Șeful Alfa Romeo se declară încrezător de succesul
mărcii în viitor și confirmă planurile care implică o gamă cu opt
modele, de la noul Giulia până la SUV-uri și berline de clasă mare.
Alfa Romeo se pregătește de lansarea a alte șapte modele în următorii ani, care promit să asigure o gamă de succes pentru constructorul italian. Harald
Wester, CEO-ul mărcii din Milano, a declarat într-un interviu acordat
britanicilor de la Autocar că producătorul a a trebuit să pornească de
la zero pentru relansarea comercială. Primul model din ofensiva de viitor a mărcii italiene este Giulia, berlina de clasă medie care va debuta comercial în 2016. Platforma cu propulsie spate a lui Giulia,
numită Giorgio, va da naștere mai multor modele din oferta italienilor.
Pentru moment, italienii nu au specificat câte din cele opt modele
viitoare vor folosi variațiuni ale platformei tehnice Giorgio.
Pentru moment, știm că italienii vor dezvolta un SUV pe platforma noului Giulia, urmat de o berlină de clasă mare. Harald
Wester a confirmat deja că Alfa Romeo MiTo nu va primi un succesor,
acest segment de piață având vânzări prea slabe pentru a justifica
investiția într-o nouă generație. Într-o situație similară se
află și Alfa Romeo 4C, despre care nu există niciun detaliu privind un
succesor și care nu este un succes de vânzări. În cazul lui 4C, situația
este explicată prin faptul că este un model de nișă, iar italienii ar
putea să-l mai păstreze câțiva ani în producție pentru a atrage clienții
din segmentul respectiv.
Planurile de viitor ale mărcii Alfa Romeo nu prevăd o investiție în motorsport, șeful mărcii italiene precizând că această abordare nu mai aduce rezultate comerciale precum în deceniile trecute. În ciuda renunțării la implicarea viitoare în orice ramură a sporturilor cu motor, șeful Alfa Romeo promite că toate modelele din ofertă vor fi plăcute la condus inclusiv pe circuit. Din viitoarea gamă care va avea opt modele, italienii vor realiza volume mari de vânzări cu șase modele.
Planurile de viitor ale mărcii Alfa Romeo nu prevăd o investiție în motorsport, șeful mărcii italiene precizând că această abordare nu mai aduce rezultate comerciale precum în deceniile trecute. În ciuda renunțării la implicarea viitoare în orice ramură a sporturilor cu motor, șeful Alfa Romeo promite că toate modelele din ofertă vor fi plăcute la condus inclusiv pe circuit. Din viitoarea gamă care va avea opt modele, italienii vor realiza volume mari de vânzări cu șase modele.
Împreună, cele opt produse ale gamei Alfa Romeo trebuie să
atingă un volum de vânzări de 400.000 de unități pe an până în 2018, de
cinci ori mai mult decât rezultatul comercial al anului 2014.
http://www.automarket.ro/stiri/alfa-romeo-a-luat-o-de-la-zero-si-va-avea-o-gama-cu-opt-modele-67051.html
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu