Logo 1907

Logo 1907

luni, 29 septembrie 2014

Oficial: Planul Fiat-Chrysler Automobiles pe următorii 5 ani

Noua companie Fiat Chrysler, născută prin fuziunea celor doi producători auto, sub conducerea lui Sergio Marchionne, a dezvăluit mult-aşteptatul său plan pe următorii cinci ani.

Fiat Chrysler pariază pe extinderea masivă a brandurilor Alfa Romeo, Jeep şi Maserati pentru tranformarea sa într-un producător auto global de primă mână în următorii cinci ani.

Noua companie ce a luat fiinţă prin fuzionarea celor două grupuri auto – Fiat şi Chrysler – au oferit primele detalii ale mult-aşteptatului său plan de afaceri pentru următorii cinci ani, în încercarea de a micşora distanţa faţă de liderii industriei Volkswagen şi Toyota.

„Astăzi este mult mai mult decât un nou capitol. Scriem o întreagă nouă carte”, a declarat directorul executiv Sergio Marchonne în timpul prezentării de la Detroit.

Iată principalele aspecte ale noului plan al Fiat Chrysler Automobiles:

Pentru marca Jeep:


- vânzările globale ale Jeep vor creşte la 1,9 milioane de vehicule până în 2018, de la 732.000 în 2013.
- compania spune că este pe drumul cel bun în atingerea ţintei de 1 milion de vehicule Jeep vândute în acest an
- uzinele Jeep vor ajunge la un număr de 10 în şase ţări, inclusiv Brazilia şi China, faţă de doar 4 uzine în SUA la momentul actual


Pentru marca Chrysler:


- vânzările Chrysler vor creşte la 800.000 vehicule până în 2018, de la 350.000 unităţi la momentul actual


Fiat Chrysler în America de Nord:


- Fiat Chrysler anticipează că vânzările totale ale grupului în America de Nord vor ajunge la 3,1 milioane de vehicule până în 2018, de la 2,1 milioane în 2013


Marca Dodge:
- vânzările în SUA vor creşte la 600.000 maşini până în 2018, de la 596.300 în 2013.


Pentru marca Fiat:


- vânzările globale ale Fiat vor creşte la 1,9 milioane de vehicule în următorii cinci ani, de la 1,5 milioane în 2013
- cea mai mare creştere se va înregistra în regiunea Asia-Pacific
- Fiat Chrysler vede operaţiunile sale din regiunea EMEA să exporte circa 40% din producţie până în 2018
- vânzările din regiunea EMEA sunt aşteptate să rămână constante între 2013 şi 2018, la circa 700.000 vehicule.
- în America Latină este un singur obiectiv: să rămână în top în Brazilia.


Pentru marca Alfa Romeo:


- Alfa Romeo are o ţintă de vânzări de 400.000 vehicule până în 2018, de la 74.000 în 2013
- compania va investi 5 milarde de euro în următorii cinci ani pentru dezvoltarea brantului
- Alfa Romeo va introduce 8 noi modele între 2015-2018
- compania se aşteaptă la vânzări de 150.000 vehicule în America de Nord până în 2018, pornind de la zero la momentul actual.


Pentru marca Maserati:


- Maserati are o ţintă de vânzări de 75.000 unităţi până în 2018, de la 15.400 în 2013
- Maserati trebuie să ajungă la o profitabilitate de două cifre în perioada 2014-2018.


Pentru marca Ferrari:


- Marchionne a precizat că Ferrari nu este de vânzare
- compania plănuieşte să menţină producţia la 7.000 unităţi pentru a păstra „unicitatea şi exclusivitatea brandului”.  

http://www.informatiiauto.ro/oficial-planul-fiat-chrysler-pe-urmatorii-5-ani-sid13966.html



PS1 - dupa cum stiti, la Ferrari vrea acuma sa vanda 10.000 buc/an

PS2 - legat de LANCIA, va ramane pana in 2018 cu un sigur model, Ypsilon, apoi sunt sanse mari sa dispara ca brand.

========

Dar nu voi lasa asa ceva sa se intampla.

Amanunte in urmatorul material.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu